Trubbel

Jag känner vemod inom mig. Just nu är det ett bra ord för min sinnesstämning men jag har ingen aning om vad det betyder ordagrant. Det kan ha med att jag är trött och kanske inte sådär jättekry att göra. Det är nog lite jobbet också. Så det är ju bra att jag får vara lite ledig nu, så att jag kan komma tillbaka fit for fight.

Har dessutom lyssnat
Trubbel med Håkan några gånger på repeat nu. Om ni vill ha soundtrack till inlägget alltså.

I alla fall, jag tycker såhär; en bra värld vore en där alla ärliga eller i alla fall säger vad de menar och vara lite trevliga. Och så den ultimata krigslösning, kan inte alla bara kramas?

Fast, äsch. Nu skiter vi i allt. Jag ska ju på retreat hem till byn.


Later

Kommentarer
Postat av: Kusin A

Hur länge blir ni hemma? :)

2009-07-09 @ 19:55:54

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0