Snart är det fredag



Mürrn! Eller ja, morgon och morgon. God förmiddag. Jag har varit uppe och pinnat på sedan 08:57 - snåret och då har vi inkluderat en snoozning på 27 minuter. Jag har ätit frukost, klätt på mig och lagat lite gamla kläder. Och då är det så himla fint att man fick en symaskin av sin mor när man tog studenten. Tack mamma!

Jag lagade bland annat ett par byxor som jag råkat klippa av dragkedjan på (nej, det var inte det mest genomtänkta jag har gjort) och som jag haft sedan jag gick i åttan. De har varit med om det ena och det andra.

Nu ska jag snart kila till jobbet, det känns att det blir en bra dag. Jag får ju springa sen ikväll dessutom!

Ta ta for now

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0