Röj de la koffeindryck



Jag gick ut igår, på Krikelin faktiskt. Men jag livnärde mig på en cola light och en typ Red Bull som jag fick av bartendern av någon anledning. Hursom, det var snällt i alla fall! Jag for inte ut själv heller, njet. Höll mer Lollo sällskap (höger på bilden). Vi tjötade, drack våra drycker och kilade hem åt var sitt håll sedan. Att vara icke alkoholpåverkad är så underskattat faktiskt. Så min månad utan alkohol känns visare och klokare för varje dag, eller så är det jag som börjar bli gammal.

Hursom
, den mystiska mannen till vänster är Lars. Lars och Lollo är som ett radarpar, ni ser väl hur bra de kan posa? Det är sinnessjukt hur roligt jag har haft med dem.

Laater

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0