Måndagen den dagen det är idag

Förlåt för min frånvaro. Men jag vaknade i morse efter nästan en timmas snoozning som hade bestått av Sony Ericssons förinställda och helt hysteriska vakningsmelodi. Klockan var då ca 10:00. Då snappade jag upp på den senaste tänka tanken vilken hade gjort klart för mig att jag inte hade ett jota att äta hemma. Så jag svirade på mig och gick till Lidl.

Väl där så köpte jag en massor med grönsaker
(lite kul är Lidl's sortiment) och det resulterade i en powerwalk med 10 kg morötter, isbergssallad, cocosmjölk och ekologiska ägg på vägen hem. 10:45 var jag hemma och så kom min syster förbi. Hon hade ironiskt nog varit på samma Lidl som jag men fem minuter senare. Höhö.

Sen duschade jag och begav mig till jobbet.

- Och så var det med den dagen.

Men jo, jag är paniksugen på en dusch och lite hygien (se inlägget nedan) så jag ska fatta mig kort. I morgon händer det också grejer, jag måste laga någon sorts mat, städa lite (eller om jag gör det i morgonkväll? Får man dammsuga efter 21:00? Seriöst, jag har ingen aning, det brukar ju vara att man ska vara tyst efter 22:00?) och sen ska jag vara på plats vid Casa de la Lollo och Moa vid 10:29 - snåret. Vi ska nämligen frakta hit en soffa av kvalisort Jysk. Den är brun och fin så det blir jättebra. Sen ska jag donera min gamla mobil till bättre behövande och sen är nog dags för jobba antar jag.

Full rulle alltså och mycket kryptiska inlägg. Men det gör ingenting, jag är en glad skit.

Nu, dusch
Sen, spikmatta och en god bok

Laater

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0