Lite lustigt

Jag läste den här artikeln i Expressen.

Å ena sidan så kan man livligt diskutera huruvida åldergränser på piercingar och tatueringar bör förekomma. Jag är starkt för en 18-årsgräns.

Men å andra sidan är det hysteriskt roligt
att de kallar en piercing i bröstvårtan för en "sex-piercing". Utdrag ur artikeln: "Mamman anser att salongen som sex-piercade hennes dotter bör granskas närmare".

Kan någon förklara för mig vad en sex-piercing är? Jag har aldrig hört uttrycket tidigare och jag menar, det kan väl inte bara vara så att mamman kallar det så för att överdriva för att få effekt? Ordet sex och 14-åring klingar ju inte så fint ihop menar jag. Men varför i hela friden hakar Expressen på? Och rent krasst, vad har en metallstav i kroppen med njutning och fortplantning att göra?

Later

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0