Jag har ingen bra rubrik idag

Whattaday! Jag steg upp, städade och jobbade. Sen gick jag hem och bytte bara om för jag och Anna hade bestämt att vi skulle gå på en promenad när jag slutat. Sagt och gjort och en timma och en kvart senare så kom jag hem. Nästan utsvulten, har ju då inte ätit sedan 16:00 förutom en morot sista rasten. Hursom, promenaden var bra skit. Det är ett roligt sätt att umgås på, så vi ska göra om det igen och igen och igen hade vi tänkt. Bra skit!

Jobbet var också väldigt kul, folk som är tillbaka från semestern och andra som man inte visste skulle komma tillbaka. Lite av den gamla jobbkänslan - det var kul!

Men nu ska jag duscha, sen så pryda mina naglar och sedan blir det sömn tills imorgonbitti. Ska dra på mig paltorna då bara och hälsa på min syster innan jobbet. Hä bli najs.

Ta ta for now

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0