Hysteriskt

Jag har en sån men svart, snügg som få.
Bild lånad från dailymobile.se


Mkay, tidsplan det senaste dygnet

13:00 Vakna, packa och greja på
16:00
Börja åka bil och inte sova alls på natten. Vi hade många osjungna sånger
05:30 Komma hem och kånka upp allt packning, micro osv osv.
05:34 Somna av utmattning
11:20 Vakna av sig själv
12:20 Ta bussen till min syster, åka till Mediamarkt, köpa mobil, fara till stan och käka sallad.
18:06 Borde tänka på min hygien

Ja, det har alltså varit tjock nanting idag.
Därav mitt ickebloggande. Men I'll be back, bara inte idag. Har massor att göra så det blir som så ibland. Fast jo, min nya mobil. iLike! Den är snygg och svart och tar bättre bilder än min förra. Jag är sketanöjd.

Later

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0