Hej och hå, lev och må

Jag är inte en dålig bloggare, jag har bara så sjukt mycket roligt att göra! Som idag, jag vaknade och kilade iväg till Moa och Lollo. Vi hämtade soffa, vi tjötade och jag jobbade. Sen gick jag till Lollo efter jobbet, satt där i tio minuter och sen for vi till resecentrum och mötte upp Pettan. Sen satt vi och pratade till 22:30.

Men i alla fall, i morgon blir det nog lite roligare. Bilder på soffan och kanske på min nya grej som jag fick av Pettan (underbara kvinna! Hon far till Göteborg och överöser mig med gåvor sedan! ) om jag hinner mellan matlagningen och städningen som är planerad till morgonkvisten.

Sen så måste jag hinna provsitta soffan någongång också. Och handla lite mat. Och springa mer. Och gå mer. Det är lite som att livet är en liten burk i bra storlek med ett perfekt tungt innehåll. Förbaskat bra alltså. Något som man kan bara hålla i och titta på utan att nödvändigtvis titta i (du vet vad jag menar P).

Ta ta for now.

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0