Gratisbio

Det är en såndär internetgrej där man ska klicka runt och få lite poäng och grejer som man sen får byta till presenkort och biobiljetter. Jag är faktiskt egentligen emot sånt, men min syster var med och nu när jag själv är inne i snurren så är det ganska harmlöst. Det är mer som bara att klicka på och få poäng och lite gratis grejor. Såatteh, testa, för all del, det kostar ju ingenting. Vill ni dessutom vara snäll med mig så ska ni klicka på den här länken. Annars går det lika bra att regga sig på gratisbio.se direkt utan att ge mig bonus. Whatever liksom.

EDIT: Klickar ni på "den här länken" och reggar er så får ni 75 poäng, annars får vi "bara" 50 poäng. Så visst tjänar ni lite på det ock. Finns dessutom två enkla grejer som man kan göra så att man kommer upp i 1500 poäng (jag gjorde den för 900 poäng). Och det är till exempel en himlans massa presentkort.

Klicketiklick.

Laater

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0