En av mina åkommor

Igår när jag skulle sova och halssov lite så så hände det en grej som gjorde att jag blev alldeles kall och stel. Okej, det var en överreaktion, men faktumet kvarstår. Det liksom sprätte till i mig, både igår och i förrgår. I förrgår var det jättemycket medan jag sov och jag vaknade för att det var så obehagligt och gjorde lite ont. Men mest förbannat obehagligt. Jag har aldrig varit med om dess like måste jag säga, men sprätte, det gjorde det. De lokaliserar sig ovanför min vänstra höft och var ett lite ryckigt ruckande på mina organ (eller vad det nu var?). Det kändes ungefär som om det var en mus som sprang omkring i mitt höftben för att beskriva det lätt. Jag är inne på om det kan vara njurar eller så?

Ingen av ni som vet vad det är? Häpp, netdoktor it is!

Ta ta for now

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0