Det är kul att shoppa 2.0



Det är två nya saker här. Kakeldekoren är något som min galna men kära syster köpte åt mig och mitt kök i Göteborg igår. Det är dessutom flyttbara, och det är ett plus! Men dagens dag är den rosa lådan längst in. Det är då en brödlåda som vanligtvis använders på 1870 - talet till att förvara det som en gång var bröd. Antar att den har gjort en comeback, ell så kommer jag bara inte från en brödlådefamilj.

I alla fall, det ironiska är att jag knappt köper bröd och har således ingen direkt användning för den. Men jag pulade ner ett par knäckebrödspaket och jag tycker att det räknas. Den var ju som tvunget att ha, rosa och allt, i mitt kök. Har gått och funderat på den ett tag nu. Mitt liv vore inte komplett utan serni.

Ps. Jag ska ta bättre och snyggare och mer redigerade bilder på min lägenhet och i synnerhet köket och soffan någon dag. Så att ni får se allt det fina. På bilden nu ser det inte så flott ut.

Tata-taa for now

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0