Den där med armhävningarna


När ni ser den här bilden så vet ni att jag har fått någon av mina skumma ideér. Som mina nuvarande, att inte äta godis på två år eller då att inte dricka alkohol på en månad. Och nu har nästa kommit. Jag ska.. trala la la.. göra 100 armhävningar. Ballare än så blir det inte.

Jag läste365 saker att det var en sak som man kunde göra. Så visst, varför inte? Jag vet dock inte riktigt hur jag ska gå till väga. Det enda jag vet är att mina delmål är 5 styckna (jag har aldrig påstått att jag har muskler. Men å andra sidan så beror mina obefintliga armmuskler på medicinska orsaker. Inflammationer i muskelfästen är inte att leka med), 10, 25, 50, 75 och 100. Tid? Ingen aning. Jag vet inte hur fort man bygger muskelmassa om det nu är det som krävs. Eller bara ett jävlaranamma. Hursom, det blir spännande. Uppföljningar kommer att komma

Nu. Dricka te.
Sen. Hantlar

Laater

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0