Den är en sån där som är gul men ändå inte men kanske

Vi, eller ja, jag har i alla fall haft en förbannat trevlig kväll. Vi spelade Cluedo och Alias. Jag var top notch och vann båda gångerna. Eller så hade jag bara röta. Eller så spelar det ingen roll. Men lite kul var det allt. Hetsa fram någon sorts mundiarré så att man ska göra sig förstådd i Alias. Och klura som fan på vad som är mordvapnet medan Anna har något klura-ut-system som mer liknar en lottorad.

Och idag är nog den dag
som jag skrattat mest det här året. Eller en av de dagarna i alla fall. Sånt gillar vi. Jag är på ett väldigt bra humör nuförtiden. Sånt gillar vi också.

Nu, sova
Imorgon, tatuering (bild kommer asap)

Later

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0