Dear old friend

Det är fredag idag, och snart är det måndag. Folk är som galna, lönehelg och ditt och datt. Och jo, jag är väl också lite hysterisk. Jag har fått tvätta fyra maskiner i drömmarnas tvättstuga ikväll. Sen så fick jag världens godaste broccolisoppa. Sen så ska jag prova på 3 km ikväll också, alldeles snart. Jag ska greja det!

I alla fall, det var lite kul. Jag satt i andra änden av stan och väntade på bussen. Så stannade en röd bil och där var en tjej som jag träffade för några veckor (månader?) sedan (kompis till en kompis). Hon frågade om jag ville ha skjuts hem och vi surrade lite påvägen. Men ungefär hur snällt var inte det? Det är möjligt att det var ment to be att jag skulle få komma hem tio minuter tidigare, eller så har jag bara jäkligt mycket tur.

Ta ta for the moment

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0