Black friday rule

En liten sammanfattning av min helnyktra helg som är så exprimentiell så att det stör. I detta nu så märker jag ingen skillnad och är snarare glad för det. Jag har hunnit med en massa samtidigt som jag inte har gjort ett skit. Det enda som skiljer sig är egentligen alkoholintaget. Det blir fler nyktra helger ska ni se.

I alla fall. Jag har dinerat kungligt ikväll. Vid 19:41-snåret var all min ätbara mat djupt nerfryst och då jag inte har min micro i samma kommun som jag bor i så köpte jag pizza istället. Har ju ett ställe bara 4½ trappor ner. Skitlyxigt de dagar man är sugen på pizza. Det är inte ofta men idag så kändes det bra, och de gör väldigt goda pizzor också.

Nu, något kul. Mer film?
Sen, läsa och sova.

Laater

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0