Avsluta meningen

Jag har insett att min senaste kyss: var på ett katthuvud. Eller kyss och kyss, det kanske snarare var en puss? I alla fall, hur man än nu definierar det så kanske det inte var så genomtänkt eftersom jag är allergisk. Jag lyssnar på: mycket Tom Waits och all bra musik som jag fick för ett par månader sedan. Lite roar dom små, än idag. Jag pratar: minst åtta timmar per vardag. Jag tycker om: att liksom bara vara. Då blir det mesta fint och bra. Jag avskyr när folk: inte lyssnar, ljuger, stjäl, fördärvar och går på stan i bredd och stannar eller de som stannar längst ner i en rulltrappa. Min(a) närmsta vän(ner) är: riktigt bra. Min första vän hette: Emma? Kärlek är: lite överskattat, kanske inte. Kemiskt hursom. Men det kan ju vara trevigt. När jag borstar tänderna: känns det som om munnen blir steriliserad. När jag lagar mat: gör jag någonting gott, typ vit fisk eller matvete. Det är charmigt när: folk inte gör sig till. Den värsta känslan är: när man vaknar och förstår att man har försovit sig, bubblare: nära-döden-upplevelser. Den bästa känslan är: samma som den som William Wallace gillar, freedom! Nejmen, det kan ju vara lite trevligt att fatta att man har gjort någonting bra också. Jag är bäst på: att vara jag? Annars vill jag inte titulera mig som bäst. Jag är sämst på: att höra av mig till folk och att säga nej. Om jag va ett djur skulle jag vara: något fult som pickar. Det finaste som finns är: kärlek kors och tvärs icke definiterat som någonting som kan avla avkommor. I sommar: jobbar jag mest, badar ingenting och längtar till hösten. Sist jag grät var: jag minns inte när men jag minns att jag var jävligt glad för det. En månad sedan kanske? Jag kan: sova till hög musik. Tydligen en merit enligt dem som inte kan det. Jag kan inte: ljuga. Det är något fysiskt fel på mig. Men det är mest bara bra. När jag vill tänka går jag: en liten promenix måhända. Min mobiltelefon är: snart utbytt. När jag vaknar på morgonen: brukar jag tycka att det vore skönt att ligga kvar. Innan jag går och lägger mig: kollar jag låset, plattorna och kaffebryggaren ett par tre gånger. Just nu tänker jag på att: jag ska spikmatteligga och lyssna på musik efter att jag druckit mitt te. Bebisar är: Överallt nuförtiden, jisses vilken babyboom! Idag har jag ätit: mjukt tunnbröd, sill och ägg. Ikväll ska jag: chilla och kanske provkasta med viss utgång eftersom det är en fisktom sjö. Jag vill verkligen: att vi inte gör en favorit i repris och kör fel på hemvägen.

Laater

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0