And they grew and grew



Här har vi trädet. Ignorera dock min väldigt suspekta lilltå. Det är ju oläkt som nog alla förstår, men efter att skorpan har släppt så kommer den att bli lite ljusare och så kommer man att se skiftningarna i lövverken mer. Men jag är i alla fall saligt nöjd. Det blev precis som jag hade tänkt mig - och ännu bättre ändå. Det skulle t ex inte vara någon skugga i stammen, men vi tre smarta själar konfererade och kom överens om att det skulle se bättre ut, och det blev det ju. Ja sannerligen, säger jag. Fan vad jag är nöjd.

Proceduren tog drygt en timma och eftersom priset på den inte spelar någon roll så skriver jag inte det. Det kändes väldigt mycket på foten men att det gjorde skitont är att ta i. Så någon stans mellan typ aj det känns lite och lite ajsomfan.

Symboliken lyder som följer: Vi växer och utvecklas (trädet) var vi än går (placeringen på kroppen). Bonsaiträd är dessutom något som behöver mycket omsorg och pill för att det ska bli så bra som möjligt (man måste vårda livet och relationer). Jag kan vara djup om jag vill.

Anyhoe, bättre bild kommer när den har läkt klart. Och varför tatuerar jag mig bara på ställen där jag inte kan ta en hyfsad bild?

Laater

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0