Ahjustdetja..

.. jag kanske ska skriva några rader om att det är måndagkväll också? Jag har inte mycket att säga förutom att jag uppriktigt sagt gillar måndagar. Way bättre än söndagkvällar, veckan har liksom börjat rulla så. Och jo, det har jag tänkt att skriva länge, nämligen världens godaste frukost/mellanmål/whatever. Ta ett stycke skål med mild naturell yoghurt. Applicera ett halvt stycke rivet äpple och slå runt med en halv näve cashewötter. Det mina vänner är delikat. Slår alla söndersockrade fruktyoghurtar i både smak och nyttighet.

Så borde jag skriva hur man gör Pettans broccoliröra också, för jag skulle nämligen kunna äta ihjäl mig på den. Men antingen så får hon göra det eller så får jag göra en liten illustration med kameran nästa gång jag ska fixa det. Läskigt gott.

Ta ta for the night

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0