Walk The Earth

Jag har varit definitionen av en bitter norrlänning idag. Tystlåten och bara jävligt sur. Fast det vara bara temporärt. Men det kan ha något att göra med veckans sovmönster. Hursom, det bli bättre!


I morgon är det fredag och helg och jag har storslagna planer.
Jag ska förhoppningsvis sluta jobbet medelsvenssontid och därefter gå till apoteket för inhandling av intressevaror (mer om det senare, spekulera vidare annars!) och därefter ska jag gå till Willys och trängas med alla andra medelsvensson som måste äta något festligare bara för att det är fredag. Jag ska nog dock hålla mig kort. Avancerad mat är inte kul själv, då duger något ihopslängt på stående fot istället. Men, sen ska jag knata hem och vara semimedelsvensson. Alltså, hålla mig hemma och somna i soffan vid 22:00 - 23:00 - snåret. Men jag ska inte titta på tv eller film utan jag ska... ta ta. Det får ni veta senare!


Fast det ska bli skönt.
Fest är ju kul och det tenderar att bli det hyfsat ofta. Men det känns bra med en lugn stund i morgon. Och om man ser till Lollos, Annas och mina planer på lördagen när Liptones spelar så bör jag vara så utvilad som möjligt. Det blir rejv.


Nu ska jag dock inte göra många barn.
Jag ska bara byta sängkläder (lyx!), duscha länge och sedan kvarta. Börjar ju tidigt imorgon och jag känner att jag ska försöka vara apglad imorgon och vara snäll mot mitt jobb eftersom jag var lite grinig idag. (Alltså, det gör ju ingenting. Man får ha en dålig dag humörmässigt, prestationen var det dock inget fel på, men det känns liksom fel att veta att jag brukar ju vara en förbannad glad skit. Så, gör om gör rätt).


Tappity tap!


Ps. Fan vad jag klarar det bra. Jag är nöjd!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0