This is the world we live in

Alltså. Jag har ju verkligen inget emot medelsvensson. Det måste jag understryka. Jag tycker att rutinerna är mysiga och jag är nog själv lika mycket medelsvensson. Men det är ett roligt ord, alla vet vad man menar. Det är allt från det tydligen obligatoriska fredagsmyset (som jag inte tänker ägna mig åt) där man har börjat blanda in döden när det gäller chipsätning till det att man lattjar med kollegorna. Lite kul är det allt.


I alla falll. Fredag. Om tre dagar är det måndagmorgon.
Förlåt för den förresten. In ya face lite så. Men fredagen är ju den dagen som ligger närmaste måndagen, på många sätt. Känns bra att påminna om det. Men fram tills måndagen så är det som vanliga alltid helg och det är ju kul. Då kan man göra en massa bra saker. Det ska jag!


Så är jag förresten sjukt mycket piggare idag än vad jag var igår. Känns rättvist.

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0