Sponsored by destiny

Jag lovar er - om jag skulle fara ut och springa nu så skulle jag svimma. Det är skumt. Hela huvudet snurrar oavsett vad jag gör. Tydliga tecken på trötthet skulle jag tro. Nattens inte så heta sömn gjorde att jag var riktigt trött idag, och jag är hes numera, har varit i tre dagar. Jag tror inte att jag börjar bli sjuk utan det är nog mer så att jag är hes bara för att. Och om jag är hes och blir trött, fråga min mamma vad som händer, det blir bara ännu värre. Då är det lite knepigt med mitt typ av yrke då jag tar kontakt med potentiella kunder. Men det ordnade vi ändå, så bra som vi är.


Efter jobbet så hade jag en lång telefonsession med Anna varpå alla mina pengar på mitt kontantkort tog slut. Ojdå. Sedan så kom Kotten hit, han jag bodde med innan jag fick min nuvarande lya (tillika min systers karl). Han levererade öl, vin och fuljäger och sedan drack vi te och tjötade om livets vändningar. Det var väldigt roligt, det var längesedan jag träffade människan på tu man hand, sedan jag flyttade alltså. Och när jag bodde kvar så hände det rätt så ofta att vi pratade mycket om länge om ingenting.


Men, han har åkt och jag fyller på kontantkortet imorgon. Nu väntar en godare natts sömn och ledig dag i morgon. Win! Jag ska äta frukost med Pettan, träffa Anna, plugga och så ska Lollo komma hit när hon slutat jobbet. En alldeles perfekt och bra onsdag.


Tappity tap!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0