Och därför skall vi segra

Jag är så dödens trött. Har sovit kratta i två dagar nu, och som sagt, det gör ingenting. Men nu kommer bieffektera. Jag ska därmed gå och lägga mig så jäkla hårt nu, fast klockan bara är halv elva på kvällen. Men jag ska stationera mig i sängen och inte stiga upp förän tidigast 09:05 i morgon. Lite mer sömn ska jag nog få då.


Hursom, dagen har varit packad av allt. Slumrade till tjugo minuter mellan människorna som jag träffade. Det är kul, men nu händer det saker 24/7 och det är alltid något och jag börjar se mycket fram emot en julledighet av rang. Bara vara i långkalsonger och ta en sekund i taget, eventuellt pilla sig i naveln emellanåt. Har till och med glömt att ringa till min mamma å det senaste. Kommer inte ihåg sist vi pratade och jag har tänkt länge att jag ska ringa henne. Så, mamma, var redo, slår dig en pling i morgon förmiddag!


Såattehjorå. Annars är det bara fint.
Nu, listerine.
Sen, sömn.

Kommentarer
Postat av: Petronella

Pet-dong. Med vibrationer. Tänk på det, en petande dong. Eller nån typ mekanisk?

2009-12-03 @ 01:28:41
URL: http://tandpetan.blogspot.com

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0