Liptones

Igår fick jag det in my face. En kille trodde att jag var 28 år - och flata. Fel och fel. Åldern är ju inget främmande i och för sig, i nio fall av tio så tror de att jag är minst 23, oftast runt 25 och ibland ännu äldre. (21 är den korrekta åldern). Men flata? Nu ogillar jag dock att visa bröst, klyfta, hud och andra saker som det är dokumenterat att män gillar, men det är bara för att dem inte är jag. Och jag har varit med om det själv, ser en del bröst så är det de som de hänger med istället. Jag trivs dessutom i palestinasjal och har nog inte behovet av den sortens ytliga bekräftelse. Säg hellre att jag är smart liksom. (Fast det är absolut inget fel med brudar som väljer att visa hud - så länge de gör det för dem själva och inte för att andra ska tycka bättre om dem).


Men jag kan väl inte verka som en flata bara för det?
Dunno. Fast det spelar ingen roll whatsoever. Jag vet vad jag är och hur gammal jag är och så långt är jag helnöjd.


Ja, människor är märkliga.
Minst sagt.

Kommentarer
Postat av: wahaltvist

hahaha, fick en vision i huvudet om att du knatar fram till mig och ser sådär pillemarisk ut, sträcker fram handen och hälsar "Yohanna Bredén, 28årig flata, och du är?". har inte så mycket med ditt inlägg att göra egentligen men det ser så roligt ut i mitt huvud :D

2009-12-05 @ 23:15:52
Postat av: Yohanna

Haha! Jag tänkte faktiskt så igår. Om man skulle, bara för att se hur människan reagerar. Kan ju hända att de sväljer det eller att de inte köper det öht. Det skulle vara roligt hursom : )

2009-12-06 @ 12:23:19

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0