Fresh Air

Jag fascineras av det faktumet att alla är olika just nu. Alla är så besynnerligt och märkligt egna även om det är små nyanser som skiljer en del åt. Vi är alla samma men så olika ändå. Nästan så att varje människa är ojämförlig med nästa. Fast vi ser likadana ut.


Det var dagens tanke som jag ska fortsätta att nöta på.
Tänk inplanerad tänkartid. Det jag tänker på mest intensivt just nu är vad det är som gör att alla är så olika. Jag försöker i mina egna tankebanor att definiera skillnaden mellan människorna. Vad är det som gör oss så jävla unika? Visst, det vore lättare om man hade fyra olika sorters människor och fine, det är det. Man vet alltid vem man har att göra med. Men det vore inte ens hälften så spännande. Snudd på tråkigt faktiskt.


Fac ut guandeam - Make my day.
Det går sällan att göra själv.

Kommentarer
Postat av: Enslave

Älskar individer! Det är hur trevligt som helst när man kommer på att en person har nått lite speciellt, lite eget.. Då blir jag glad! =)

2009-12-07 @ 10:42:28

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0