En schysst deal

Så fördriver man en lunchrast på bästa sätt om hesheten gör att man rimligtvis inte bör prata med kollegor.
1. Hetsvärma maten i 45 sekunder
2. Hetsäta på 6 minuter
3. SMK & kaffe¨


Så försökte jag vara snäll idag. Men människor är underliga så jag vet inte om min snällhet är något som ens kommer att märkas, jag menar, en del kanske har baktankar. Jag har svårt att definiera en baktanke. Märkligt. Och i värsta fall så blir det väl en traderaauktion. Då kan jag skänka inkomsterna till en förening som vill införa att all skatt är avdragsgill för västerbottniska inlandsbyar eller något i den stilen. High five!


Tappity tap, så att inte kaffet kallnar!


Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0