Walk through

Jag gillar min nya kvällsrutin, det här med promenaderna. Komma hem, svira om och sedan gå ut och gå.
Fördelarna lyder:
1. Jag varvar ner på ett väldigt bra och snällt sätt, mot mig själv. Är ju alltid så jäkla hungrig när jag kommer hem (har senaste matrast vid 16:00) så annars kastar jag bara i mig mat i all komma-hem-hets. Nu lugnar jag ner mig istället och kantänka att min magsäck blir glad då.
2. Det känns ändå bättre med mina benhinnor så jag knatar på, det känns inte sämre i alla fall.
3. Dagens reflektion äger rum någonstans mellan mig och Cementa, alltid bra att fungera litegrann.
4. Är hemma "på riktigt" från jobbet vid 22:00 - snåret och hinner inte tänka att jag borde göra en massor

Ja, det var nog det. Hursom, jag fortsätter nog med det.

I alla fall, jag ville bara passa på att önska alla som läser en riktigt fin vecka. Ni är jättebra och fina på alla sätt och vis (även ni som jag inte känner) och gör säkert människor glada och lyckliga. Uhm, skum formulering känner jag. I alla fall, jag är på ett sentimentalt-bra humör ikväll. Är glad för att luften är andningsbar och att gravitationen funkar och att jag har semester resten av veckan.

Ta ta for the moment

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0