Vi går och går och går

Haij!

Det har varit en semibra dag idag.
Eller egentligen har den varit världsbäst. Men Johanna som somnar om för att hon kan har varit seg i huvudet, nivet. Typiskt måndagar antar jag. Men jo, back on track så att säga. Win, win, win för verkligen alla!

Hursom, jag hade mina nya converseskor idag och på promenaden till jobbet blev det en major blåsa. Hemvägen gick bra under omständigheterna, jag menar, det gjorde ju ont men det gick ändå. Så känner jag på halva vägen hem hur det inte gick så bra längre. Så om någon såg något som såg ut som en haltande människa av kvinnokön vid 21:05 - snåret ikväll så var det med all säkerhet jag. Fast nu är jag hemma med en inställd kvällspromenad. Ingen idé att göra det värre menar jag.

Och jo, jag har duschdraperi igen. Tack Rapp!

Ta ta for now

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0