Veckans planering

Det här veckan kommer att gå fort, tror jag.

Måndag
: Hämta ut mina nya skor! Det var i Jönköping 00:13 inatt, påväg hit. Kanske kan hämta dem innan jobbet? Eller på någon rast.

Tisdag: Jag får nog mitt nya hår. Så efter jobbet blir det fläta ur, färga och fläta in. Jag har dessutom redan sett bild på det, det är fin-fin-fint! Kommer att bli asbra!

Onsdag: Tjänstledigt hela dagen, ska tatuera mig 13:00. Bestämma mig för motiv idag (jag kommer på att skjuta upp görandet av den jag tänkte göra först. Tar bara någon annan i ordningen som jag vill ha.) Alltså, det är inget oj-jag-måste-komma-på-något-nu, i så fall hade jag avbokat tiden.

Torsdag: Bara för att det är torsdag. Blir lite hejdå och så då också.

Fredag: Jobb och bara ta det lugnt.

Lördag: Jag ska fixa smink och hår till Saras bröllop. Fest på kvällen (?), blir lugnt oavsett.

Söndag: Kanske hänga med min syster (jag måste prata med dig Pet, det har kört ihop sig på lördagen!)

Ta ta!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0