Varför?

Mjora, mina skor har kommit. Till Skultorp! Det är några kilometer utanför stan medan jag har minst två utlämningsställen inom 1 km från där jag bor.

Jag ställer följande frågor till posten:

1. Vore det inte mer miljönvänligt att skicka till det närmaste stället, jag måste ju på något vis ta mig dit nu. Hade det varit inne i stan hade jag bara kunnat traska dit.
2. Varför har allt annat som jag beställt kommit till inne i stan?
3. Om jag bor i Skövde, varför skickar ni det till Skultorp?

Förlåt, jag vill inte vara genomnegativ och en obotlig pessemist.
Men alltså, det är ingen rim och reson i postens val av utlämningsställe helt enkelt. Faktiskt. Jag ska förresten in till posten nu och posta lite grejer, ska passa på att fråga snällt varför det är så. Urbota skitdumt ju.

Ta ta och jag är glad ändå!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0