Vadan detta?

Jag satt och snyftade lite i slutet av Seven Pounds (sevärd!) och kände mig lagomt brudig när jag helt plötsligt fick en panikhosta? Sen började jag känna mig sjuk dessutom, typiska förkylningsgrejer som ont i kropp (axlarna brukar det vara), kliar/gör ont i öronen och en himla massa hosta. Men jag snorar inte så jag förstår inte dagens åkomma så mycket faktiskt. Men en bra sak är ju att jag inte alls är på kalas ikväll, hade kanske kunnat bli värre då. Så nu ska jag ta en ipren och krypa ner i sängen med en god bok istället. Förstår bara inte hur jag kunnat bli sjuk så snabbt, kände mig tiptop tidigare idag och hade ingen aning alls om att jag var krasslig.

I alla fall.
Min svensson-grej sket sig. Chips och dipp är inte min grej. Så känner någon för leftovers så är det bara att komma förbi.

Ta ta for the day

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0