En fråga för mycket

Hur gammal är du om fem år? 26 år
Vem var den sista du träffade? Camilla
Hur lång är du? 167 cm
Vilken var den senaste film du sett? 300
Vem ringde du senast?
Rikard
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Kotten "det var inget".
Vad är dagens planer? Dunno. Jag vill mycket men ids lite.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, men ringa om det är akutpanik,
När såg du senast din mamma? Det var en sommarkväll i juli
Vilken är din favoritplats? Just nu? I min soffa. Den är najs, bra ställe om man vill läsa
Vilken plats föredrar du minst? I Kottens förråd
Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen som helst aning, eller plan för den delen
Vad skrämde dig som barn? Mörker och mardrömmar om trappor
Vem fick dig att skratta senast? Jag själv tror jag
Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på med vem.
Hur många kuddar har du i sängen? En
Hur många landskap har du bott i? Två
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
Är du social? Det är korrekt uppfattat
Tycker du om kaffe? Yes
Vad dricker du till frukost? Se ovan
Sover du på någon särskild sida? Det varierar
Kan du spela poker? Kan kan jag
Tycker du om att mysa? Gillar du att andas?
Vill du ha barn? Ja
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vattenflaska
Välj ett ärr på din kropp? Ärret på näsroten då, you all know the story!
Vad har du för ringsignal? The Weak Willed av All That Remains
Flirtar du mycket? Inte medvetet, har lite koll på hur man gör
Vilken var den senaste bok du läste? En fackbok om Buddha
Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En Buddha

Ta ta ta...

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0