Semester

Det är inte alls dumt att ha semester ändå. Jag har hunnit med en massor med bra saker! Steg först upp och gick till Lidl för att inhandla yoghurt till frukosten. Under tiden pratade jag med mamma om allt mellan himmel och jord och rörliga elpriser. Sen har jag förtärt min yoghurt, städat hela lägenheten (det är fint och luktar gott!) och dessutom tecknat nytt elavtal. Snart har jag så många vuxenpoäng så att jag kan byta ut dem mot en kombi eller en sån där scanner på stor-ICA. Det känns bra!

Nu ska jag bara tvätta litegrann
och sen så ska jag plira iväg till tatueraren och piercaren. Ska se om jag kan få min dermal fixad och lämna in lite skisser. Så ska jag hålla Alina sällskap, kvinnan surrade om en ranka av något slag så det ska bli kul att se!

Ta ta for now

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0