Posten fixar

Jag gick och surrade med dem innan jobbet och de hade visst råkat sortera fel. Så efter klockan 17:00 fick jag hämta paketet på Posten istället, lyx! Så jag har dem här nu och de är fina som sjutton ska ni veta! Passar hur bra som helst så jag är så nöjd som man bara kan bli.

Ellerjosåatteh, det gick kalas på jobbet idag också och det mesta är kul och bara kul. Men jag tänker för mycket och det är inte kul. Existentiella (jobbigt ord, var tvungen att SAOL:a det) frågor och jag kom en sak igår. Innan har det alltid var "när skolan, sommarjobbet, aupairjobbet eller arbetslösheten slutar". Nu är det ingenting, alltså inga mål inom det närmare året. Ungefär som att man springer en snitslad stig och snitslarna tar slut. Man vill fortsätta springa men har ingen väg som man "ska" ta. Det var den bästa liknelsen jag kunde komma på. Men jag har inte kommit fram till huruvida det är bra eller dåligt. Mest konstigt. Men i framtiden blir jag tillfreds, det är jag säker på!

Men tills dess? Mja, får väl ta det lite pö om pö. En vecka i taget och sluta vara rastlös kanske. Kan vara en bra start. Och bota min halsonta som jag har. (Är halsonta ett ord?)

Ta ta!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0