Planer

Förra året vid den här tiden så hade jag tre planer för framtiden. Nämligen dessa:
- Flytta till och jobba i Åre/Östersund/Skövde/vartsomhelst
- Hitta mig a fine piece of man
- Ha röda naturliga dreads

Ett alternativ var dödligt seriöst
Ett alternativ var mindre seriöst
Ett alternativ var en önskan som jag nog inte trodde att jag skulle genomföra

Vet ni vad det roligaste är? Jag har grejat två av tre i alla fall (nåväl, om två veckor kanske). Jag har ju flyttat och fått jobb (det dödligt seriösa alternativet). Och angående håret så är det inte allt för långt borta (önskan där, när sjutton skulle jag få tummen ur liksom? Hursom, det har jag löst nu). Det enda som "saknas" på min lista är en fine piece of man, men nog tycker jag att man kan räkna alla nya och fina och bra-a vänner istället? Det är ju som mer en social grej. Så jo, sätter man upp mål som känns långtbortistan p.g.a. livet och allt möjligt så är det gött sen att kunna kryssa för.

Såatteh, dags för tre nya kanske?
Jag skulle gärna dela med mig om jag visste vad jag ville, men i detta nu så kommer jag inte på någonting. Får tänka en slatt på det.

Ta ta for now

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0