Ouch

Om jag sover och har solen i ögonen så vaknar jag med världens huvudvärk. Så ock idag. Men det är inget som stör min övriga tillvaro förutom de första timmarna på dagen, som tur är.

Hursom, jag har ringt och gratulerat min mor
på hennes bemärkelsedag idag (grattis igen mamma!) och jag önskar verkligen att jag vore hemma. Det är traditioner och rutiner där det är lika självklart att man har roligt som det är att det kommer snö på vintern. Det är det jag saknar mest, familjen, hemma och allt annat. Men det går bra ändå, och om jag har tur så är det inte så länge tills jag får träffa mamma igen!

Nu ska jag lägga över lite musik på olika instanser och sedan måste jag handla lite för till fredagen. Jag ska på kräftkalas och har som uppgift att ta med mig vegetariska pajer. Det blir najs!

Ta ta for now

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0