Konstateranden

Nummer 1.
Det optimala är inte en sjusovares sömn, det glider på perfekt med 7-8 timmar. Då vaknar jag till och med av mig själv innan väckaren ringer och har inga problem (nåja) med att stiga upp. Note to myself: sov mindre.

Nummer 2.
Det är galet härligt med en jätteren lägenhet och det tar bara drygt en halvtimma. Note to myself: städa oftare.

Nummer 3.
Det är lite svårt att jobba, sluta nio då alla affärer stänger då. Nu har jag nästan inget i min stackars kyl. Note to myself: handlar mer strategiskt och en liten korg på 135:- är alltså inte en riktigt veckorhandling.

Nummer 4.
Jag måste ha en kram och det är nu. Ni vet när man bara måste dricka vatten eller måste äta mat? Så är det fast med kramar och jag har aldrig varit med om dess like. Note to myself: kramas oftare alt. träffa Pettan oftare.

Nummer 5.
Jobb har gått från att klinga negativt och fyllt med ångest (läs = förra sommaren) till något positivt. Varför är det redan torsdag? Note to myself: var glad!

Nummer 6.
Det får Jason Mraz stå för



Ta ta for now

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0