Jag vill, jag kan, jag ska (har redan gjort)



Hur länge har jag inte letat efter de perfekta kängorna? Kriterierna har varit följande. De ska vara höga (nå till under knäna), vara svarta, utan klack och gärna ha en dragkedja så att man slipper snöra. Den som letar den finner!

Hittade dessa via ett forum och inhandlade de på Brandos. Priset låg på kring 1900 kr, men jag har råd och de här skorna kan jag ha året om, till och med hemma i norr! Bara att packa in med ett par tjocksockar. Näe ni, det var kärlek vid första ögonkastet och om jag har tur så kommer de i morgon, annars på måndag. Hoppas bara att de passar! Dr Martens som jag provat förut har känts lite små i storlekarna, i alla fall de jag provade för ett par veckor sedan. Så ja, meant to be eller så är jag bara filosofisk. Men jag älskar dem!

Ta ta for now


Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0