Jag är grym

För att ha höftat och kört lite på känn så måste jag medge att jag är en excellent skavkokerska. Det blev så jäkla gott så att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Okej, det är inte svårt att göra skav, men ändå. Sen så hör det till (ny tradition, uppfunnen ikväll) att äta tills man dör medan man håller på. Och sedan att inte snåla när man gör matlådor så att man får äta tills man avlider några fler gånger. Det känns dessutom bra att jag lika gärna kunnat dödat min lunch några dagar framöver själv (älgjägare, jomenvisst). Ekologiskt så att det stör, gott så att jag får rubbningar.

Så om några veckor ska jag göra tjälknöl också, dessutom.

Ta ta from the happy skaveater.

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0