Ingenting alls faktiskt

Jag har gjort ingenting hela dagen. Det är skönt i den bemärkelse att jag har tråkigt nu men kommer att uppskatta morgondagen så mycket mer. Eller ja, tråkigt bör definieras. Jag har inte lust att göra någonting så jag kan inte göra det roligare för mig heller. Jag finns mer som bara, filosoferar och läser böcker. Fast nä, nu ångrade jag mig. Jag har inte tråkigt, jag är.

Sen så har jag kommit på några punkter till varför jag borde skaffa mig en karl.
1. Vem ska annars ta bort spindlarna? (Fast Anna sköter uppgiften med bravur till dess)
2. Det kommer att bli en utmaning att putsa alla fönster (som måste göra å det snaraste)
3. Kramar. Jag menar, allt går nog att leva utan men det är långt mellan gångerna då jag träffar Pettan.
4. Det finns alldeles för många snygga tröjor i herrmodell som jag kan köpa men som jag inte kan ha så att de sitter snyggt. Varför inte klä på någon annan då?

Sen har jag slut på argument. Men det är nog en bra sak, en såndär liten allt-i-allo-pryl. Inte ens Clas Ohlson kan nog bistå med något som fungerar på så många olika sätt.

Ta ta for now



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja punkt 1 har jag inga problem med. Punkt 2, javisst, självklart vore det bra med någon som skötte sånt.Punkt 3, helt överens med dig. Jag menar, Tusse är inte så mycket att hänga i julgranen vad det beträffar.Punkt 4, ja helt överens där oxå. Det finns så mycket snyggt och jag kan ju inte tvinga på min son allt. Till slut,pricken över i, alltiallo verktyget jaja, man klarar ju det mesta i o f s men tillbaka till pkt 3 så är det ju ganska mysigt med någon som håller i det verktyget å som man kan pussa på när allt är klart

2009-08-09 @ 21:55:59
Postat av: Johanna

Du har sammanfattat det bra! Jag tyckte allt att det var en ganska bra lista ändå. Inte alls för mycket begärt va?

2009-08-10 @ 10:18:09
Postat av: Anonym

nää, slå till! när nåt lämpligt promenerar förbi....

2009-08-10 @ 20:28:32
Postat av: Johanna

Will do! :)

2009-08-10 @ 21:23:06

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0