Helgen som var



Jag har huserat den här tingesten från torsdag tills idag. Ett förbannat sött stycke katt som lockar fram det allra sämsta i mig (allergin). Men det har gått bra ändå, vi har myst dagarna i ända. På nätterna ligger hon antingen på min hals, i min näsa eller någon annanstans i sängen. På dagarna så skuttar hon iväg med arschlet i vädret efter att hon har krockat med spegeln i tron om att hon hade en kompis. Hon är väldigt välkommen åter alltså!

Sen då var jag ju fyllechaffis igårkväll. Sällskapet skulle till Olstorp och jag är inte ett dugg ölsugen nowdays. Så det var lite win-win, kul att köra bil också.

Har dessutom hunnit med att ta det riktigt lugnt, jag sov bland annat hela lördagen. Jag vet inte varför och det tillhör inte vanligheterna men oj vad det var skönt.

Ta ta for the moment




Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0