Hej vänner!



Jag har varit tyst jag vet
, men jag har inte riktigt haft tid. Camilla kom i fredagseftermiddag och for hem igårkväll. Resten av tiden (igår tills nu) har jag sovit, fotat, läst och lyssnat på musik. Inte riktigt på g sedan Annas "möhippa" i fredags och allmänt, ja, man kan nog säga att jag har varit jättetrött. Tills nu då.

Försökte ta kort på månen också, och fast jag hade mitt teleobjektiv var det klurigt. Antar att ett stativ skulle vara en bra sak att köpa. Men hey, det blev ju okej ändå även om man inte ser varenda krater!

Resten av dagen ska jag vara snygg i håret
och komma på något att göra. De är skönt men söndagar månitro.

Ta ta for the moment

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0