Hej och hej

Först av allt så vill jag gratulera Wahaltvist å de grövsta, hon fyller nämligen 21 år idag. Så grattis grattis! Jag blir lite sentimental och tänker på svunna tider som blåa foppaskor och bad mitt i natten. Det är fint att ha vänner.

I alla fall, jag är ju ledig idag och hittills har jag städat och håller på att tvätta. Sen ska jag lämna tillbaka bilen, göra paj (eller matmuffins? Jag har ingen pajform hemma och fick i uppdrag att komma med vegetariska alternativ till kräftskivan på fredag) och såsmåningom hämta upp min tvätt. Men jag har en liten plan serni, jag funderar på att köra tillbaka bilen, gå hem, ta affären på hemvägen och se om de har någon film samtidigt. Sen kommer jag hem alldeles söndergådd men förmodligen glad av all frisk luft. Ja, jag har ju som inte så mycket annat att förströ mig med så jag kör nog på det.

Ta ta for the moment

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0