Hå hå ja ja

Tiden går och jag glömmer/hinner inte blogga? Damn myself.

Hursom. I torsdags fick jag kanonmigrän på jobbet. Kilade hem och när jag kom hem fick jag det igen. Inte så kul med andra ord och jag har varit sliten tjej_88 sedan dess. För vi festade till det lite i fredags, igår blev en hel segdag och idag är inte mycket bättre. Dagens hobby blir att stirra in i väggen, läsa böcker och se på film. Men det är lugnt och skönt så jag klagar absolut inte!

Fast jag har ett stående uppdrag i veckan, jag är kattvakt åt min syster. Fast att vara kattvakt kontra att man faktiskt är allergisk mot dem är väl ingen höjdare kanske. Fast det funkar, och det är ju trots allt bara en vecka. Sen ska jag ju jobba så jag är ju inte hemma med katthåret hela tiden.

Såatteh, ungefär sånt fördriver jag tiden med nuförtiden. Sen återstår det att se om jag får gå tillbaka till dagtid på jobbet. Hade inte varit helt fel mtp att man faktiskt kan umgås lite på veckorna, sånt brukar ju vara kul menar jag!

Ta ta for now

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0