Good day

Hej och förlåt. Jag har varit oaktiv, fast på bra grunder i och för sig! I går så for jag till Anna direkt efter jobbet där vi var ett gäng som hängde och såg på lite film. Kom hem 03:00 inatt och stöp direkt i säng. Sen så vaknade jag ganska sent idag och kilade iväg till jobbet. Sen efter det mötte jag upp kusinen för en fika och en massa prat på fashionabla Pim's. Sen kom jag hem och nu är jag hemma.

Men jag har haft en sån stört jävla bra och rolig dag. Jag har skrattat så att jag lider av fysiska åkommor. Men ja, det är asnajs. Faktiskt.  Och nu står städning som prio ett på schemat. Det har liksom halkat efter och jag skulle inte ens bjuda in mig själv hit. Så illa är det.

Ta ta for now

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0