Från det ena till det andra

Igår var kul, otippad och bara skön så, semestermässigt då. Jag kilade in till stan vid 14:00 - snåret, for till jobbet och lämnade grejer. Sen for jag på stan och kikade och väntade på Pettan, vi tog en fika och kikade mer i affärer. Sen for hon hem och jag mötte upp Lollo, vi köpte mina converseskor, hämtade ut biobiljetter och sedan var det parkhäng. Sen for vi hem till henne och surrade en stund och efter det hit em' hard och vi tänkte uteservering och en kall. Hittade åt jobbrelaterat folk och ännu mer kändisar så vi satt en stund på Voda och stundtals tjöt av skratt. Sen tänkte vi husaren men 40% kom in i vip och inte vi resten så vi gick till Krikelin istället. Kom hem vid halvtre-snåret inatt efter en mycket bra dag.

Det är kul, så det kan bli när man inte har planerat något alls.

Ta ta for the moment

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0