För 11 månader sedan..

.. bodde jag hemma och hade fått reda på att jag skulle vara med i Jobbsökarna. Men jag har aldrig varit med om att nästan ett år har gått så fort! Vad har jag hunnit med liksom? En himla massa, men jobbet, vännerna och lägenheten är väl det största så. Men jag kan ändå inte låta bli att fundera på vad som hade hänt om datorn inte hade laggat när jag skickade in den första halvdant skrivna ansökan till ams så att jag var tvungen att skriva en ny? Tänk om jag hade tackat ja till jobbet i Åre?

Fast jag antar att det är någon skruvad meant-to-be-grej med att jag ska viva la Skövde ett tag. För så långsökt som allting är så vore slumpen otrolig.

Hursom, det är kul att titta tillbaka och se framsteg!

Ta ta for the moment

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0