Eureka!

Det var full rulle igår. Först så for jag hem och åt efter jobbet. Mötte upp Anna och vi mötte sedan upp LUF:are och surrade en stund. Sedan hämtade vi öl och drog på förfest och sedan till Krikelin. Men det var fredag, jag var trött och det var alldeles för mycket folk så jag gick hem 00:50 och det var jäkligt najs! Vaknade vid 11-snåret i morse av att mamma väckte mig och jag känner mig som en komplett människa, inte alls farligt sliten sedan igår.

Hursom, ikväll blir det lugnt. Jag tänker kila ner till stan, kolla in festivalen lite och sedan hyra lite film och ta det lugnt ikväll. Tror till och med att jag ska köpa chips och dip!? Jag kommer inte ihåg sist jag åt det, så det ska bli spännande att känns sig lite som en Svensson.

Ta ta!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0