Dolce och grabbarna

Hallå! Jag har inte bloggat på ett tag då det helt har fallit i glömska. Men nåväl, jag kom ju ihåg det nu i alla fall! Ska dock alldeles snart kojsa ner mig och sova, har spenderat kvällen med att plocka upp tre banankartonger som snälla Petten och Kotronella tog med sig åt mig nu när de var hemma.

Har dessutom hittat den nördigaste och ballaste
och bästa klockan någonsin. Mitt liv känns som vanligt inte komplett utan den. Men smakar det så kostar det och 2500:- för en klocka. Ja? Nej? Någon som har en åsikt? Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka eller tro när det är en sån vanlig pryl. Det är dock en D&G, kanske därför den kostar kanske.



Ta ta for now

Kommentarer
Postat av: Sara

Den är riktigt cool. Slå till tycker jag , om du inte redan gjort :P

2009-08-28 @ 12:35:01
URL: http://sarath.blogg.se/

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0