Det ryktas om att det är måndag idag?



Ackurat, det stämmer ja. Jag kilade på samma promenad som igår efter jobbet idag. Och det ni ser här är det läskigaste jag vet i Skövde - Cementa. Jag vet inte varför men stora saker som t ex den här fabriken, lyftkranar och andra obscent enorma saker i metall eller betong har en tendens att få det att vända sig i magen på mig. Havvaligen, men jag möter rädslan så det är ju helt okej att kila förbi där, men jag vet inte om jag skulle vilja göra ett studiebesök.

Nu ska jag ta hand om disken, duscha och sedan spikmatta med en god bok. Jag jobbar dessutom bara imorgon och sedan har jag semester i tre dagar, gött! Ibland tycker jag att jag var bra som tog semester lite pö om pö. Hinner ju bland annat tvätta nu och greja på lite, det blir grejt!

Ta ta for now


Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0