Bra, bättre, bäst

Ja, den här dagen har väl kanske varit den bästa av dagar. Den började nämligen fruktansvärt kasst och huvudvärken hänger fortfarande kvar. Det är en sån så det känns som om jag har en liten järnkula som snurrar runt och irriterar hjärnans alla delar så fort jag rör mig. Sen så hände det lite annat typiskt rackel som ingen människa blir glad av. Men jag jobbade i alla fall och gjorde mitt bästa under omständigheterna. Sen så blev det inte en sån hemsk dag ändå, allt är ju relativt menar jag.

Så är jag dessutom ledig i morgon (en semesterdag) och då står tvättning medelst billämning på schemat. Och kanske tv-hämtning. Ja, jag har lite att pyssla med så det blir alldelans grejt!

Ta ta for now

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0